Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTY DS. KADROWYCH  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
kadry /doradztwo personalne  
Stanowisko
SPECJALISTA DS. KADROWYCH  
E-mail
szczytno@dps.pl  
Telefon
896242288  
Fax
896243499  
Data składania
2017-11-16  
Data wygaśnięcia
2018-02-28  
Tagi
 
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE  
Powiat
szczycieński  
Gmina
Szczytno
Miasto
Szczytno  
Ulica
ul. Wielbarska  
Numer budynku
2  

<!--[if gte mso 9]> 800x600 <![endif]-->

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]>

<![endif]-->

DYREKTOR

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ im. Jana Pawła II, 12 - 100 Szczytno, ul. Wielbarska 2

 

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 SPECJALISTY DS. KADROWYCH

 

 

Wymiar – 1 etat

 

1.      Wymagania niezbędne:

 

a)      posiadanie obywatelstwa polskiego - o ww. stanowisko, poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

b)      znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej – dotyczy osób nieposiadających  obywatelstwa polskiego,

c)      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d)     niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

f)       nieposzlakowana opinia,

g)      wykształcenie (umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku) średnie oraz co najmniej 5-letni staż pracy lub wyższe oraz co najmniej  4-letni staż pracy.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

 

a)      znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku, w tym w szczególności kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej i rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw oraz kodeksu postępowania administracyjnego,

b)      umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,

c)      rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Prowadzenie spraw kadrowych Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
w Szczytnie, w tym w szczególności:

a)      przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem
i rozwiązaniem stosunku pracy (w tym decyzje dotyczące nagród jubileuszowych i innych świadczeń związanych ze stażem pracy),

b)      kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,

c)      prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem czasu pracy,

d)     przygotowywanie dokumentacji w zakresie praktyk, staży i umów o prace interwencyjne w celu umożliwienia odbywania praktyk, staży i prac interwencyjnych zainteresowanym osobom.

 

 

4.      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca w budynku. Budynek II piętrowy, winda.

Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody, winda. Poruszanie się także w szczególności między DPS w  Szczytnie i Filią DPS w Spychowie. Bezpieczne warunki pracy.

 

5.      Wymagane dokumenty:

 

a)      życiorys (CV);

b)      list motywacyjny;

c)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

d)     kwestionariusz osobowy;

e)      kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

f)       oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

g)      oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o toczących się postępowaniach karnych (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

h)      oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

i)        kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy i szkolenia),

j)        mile widziane referencje,

k)      kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej – dotyczy osób nieposiadających  obywatelstwa polskiego,

l)        kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), zobowiązany jest do złożenia wraz z innymi dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 

6.      Pozostałe informacje:

 

a)      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

b)     Wymagane dokumenty umieszczone w kopercie z dopiskiem
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. kadrowych” należy składać w Sekretariacie Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno, w terminie do dnia 16.11.2017r. do godz. 1200, lub  przesłać za pośrednictwem operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu.

c)      Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu  zostaną o tym powiadomieni indywidualnie. Stosowna informacja zostanie również opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie.

 

Szczytno, dnia  06.11.2017 r.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..